Panasonic se snaží k běžnému uživateli fotoaparátu dostat to, co žádá. V modelu FZ18 najdete opravdu všechno - vysoké rozlišení, vysokou citlivost, 18x optický zoom, 28mm nejkratší ohnisko, nejdelší přes 500mm, detekci tváře.... a ještě jednu velmi zajímavou funkci - režim Inteligentní Automatiky. Více v následujícím uživatelském testu.

Náhled, 1/4 s, f/3.20, 53.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/4 s,  f/3.20, 53.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/4 s,  f/3.20, 53.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/125 s, f/4.20, 504.00 mm, ISO: 100, z cca 8m Výřez (R), 1/125 s,  f/4.20, 504.00 mm, ISO: 100, z cca 8m
Náhled, 1/30 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/30 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/30 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 400 Výřez (R), 1/30 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 400
Náhled, 1/200 s, f/5.00, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/200 s,  f/5.00, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/5 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/5 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/25 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 400 Výřez (R), 1/25 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 400
Náhled, 1/250 s, f/4.50, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/250 s,  f/4.50, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/10 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 800 Výřez (R), 1/10 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 800
Náhled, 1/8 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 200 Výřez (R), 1/8 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 200 Výřez (R), 1/8 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 200
Náhled, 1/30 s, f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/30 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/30 s,  f/2.80, 28.00 mm, ISO: 100
Originál, 1/250 s,  28.00 mm, f/5.60, ISO: 100 Náhled, 1/500 s, f/6.30, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/200 s, f/4.50, 28.00 mm, ISO: 100 Výřez (R), 1/200 s,  f/4.50, 28.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/100 s, f/5.00, 504.00 mm, ISO: 100 Náhled, 1/60 s, f/6.30, 504.00 mm, ISO: 100
Náhled, 1/40 s, f/8.00, 504.00 mm, ISO: 100 Náhled, 1/20 s, f/8.00, 504.00 mm, ISO: 100

Líbil se vám článek?

Komentáře

Zobrazit diskusi ke článku ve fóru
  • ketip 01
    ketip 01
    03.10.2007 15:42

    ity, urcite by som uz teraz nekupoval fz50.pride vraj fz 70 a ta bude urcite lepsia a dalsie dovody preco nekupovat fz50 su ze fz50 je giganticka, ma krpatu obrazovku a za taku cenu ma v sucasnosti vela nevyhod.ber tu fz18 alebo sa kukni este na sony h9 alebo canon s5.to je moj nazor.ja som si vybral spomedzi tychto troch sony h9 a chystam sa to kupit

  • Jiří Kubošek
    Jiří Kubošek
    04.10.2007 12:34

    Ketip asi mas pravdu fz50ku mam a nejsem s ni spokojeny oproti fz20 kterou sem mnel predtim je v mnohem horsi. Fz70 asi prijde s cenou okolo 15-16000kc tak uvazuju ze prodam tu 50ku a koupim DMC-FZ18, je to taky univerzalni kompakt a do budoucna stejne chci zrcadlo.Ahoj a dik za nazor.

  • Roman Švéda
    Roman Švéda
    10.11.2007 16:27

    Dobry den. Poradte mi prosim pri vyberu mezi temito typy (Panasonic F18 a Fuji S9600). Resim dilema cemu dat prednost. Jestli vetsimu snimaci nebo optice se stabilizaci, lepsimu digi hledacku ci prstencum. FZ18 jsem si zamiloval na prvni pohled a uz se prodava za 11tis. i s 2Gb kartou. Ovsem bojim se sumu u tak maleho CCD. Zase na co mi bude superCCD, kdyz to za horsiho svetla neudrzim v ruce, ze? U toho Panasoniku pomohlo by, kdybych fotil do RAWu, postprocessing? A jeste k te minimalni aberaci u FZ18, neni to softwarovou upravou a v RAWu už bude, nebo je ten objektiv tak dobrý. U toho Fuji, je pry vysoká. Do vyssi tridy zatim nepujdu. Predem diky za Vasi pomoc a preji dobre svetlo. ROM@N

  • Rosko
    Rosko
    06.12.2007 20:19

    Tak som si ho kúpil a neľutujem. Robí pekné foto aj za horších svetelných podmienok aj bez blesku.

  • Pantani
    Pantani
    17.12.2007 17:55

    Také stále váhám mezi Panasonic DMC-FZ50 nebo DMC-FZ18, poraďte prosím, jde mi jednoduše o to, který mi bude prostě dělat hezčí fotky...

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Komentáře k článku (21)

Tisknout článek

Tip na článek

ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 7. DÍL
ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 7. DÍL

Sedmý díl no­vého se­ri­álu „Škola barvy od Mi­s­tra Jana Po­hrib­ného“ je vě­no­ván 1. části té­matu „Barva jako sym­bo­lický i lé­čivý ja­zyk“. Cvi­čení: Vy­tvořte kre­a­tivní fo­to­gra­fie, kde klí­čo­vou roli bude hrát šedá (již jako hlavní ná­mět nebo po­zadí), pří­padně v kom­bi­naci s další bar­vou (barvami). Snažte se po­cho­pit, jak dů­le­žitá je právě kom­bi­nace ne­ut­rální barvy a jiné vý­razné barvy, která může být vůči šedé na­prosto mar­gi­nální a přes to jí ne­pře­hléd­neme (prin­cip ba­revné do­mi­nanty).

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

FotoAparát.cz - Instagram