Pod vodou - Canon PS G1 X Mark II, Nikon 1 AW1

Chcete fotit pod vodou? Vedle odolných kompaktních fotoaparátů existují nejméně dvě další možnosti. Použít pouzdro, nebo doknce odolnou bezzrcadlovku tak, jak je. Příkladem prvního řešení je Canon PowerShot G1X MarkII v pouzdře WP-DC53. Tím druhým je Nikon 1 AW1. V dnešním testu jdeme s oběma pod vodu!

Pod vodou s většími čipy

Mezi srovnávanými řešními najdete:
Canon PowerShot G1 X Mark II v podvodním pouzdře WP-DC53
Nikon 1 AW1

Canon PowerShot G1 X Mark II + WP-DC53 Nikon 1 AW1

S oběma jsme se v klasických testech již setkali. Test Canonu najdete v tomto článku a test Nikonu 1 AW1 zde.

Kompletní specifikaci fotoaparátu Canon G1 X Mark II najdete zde.

Kompletní specifikaci fotoaparátu Nikon 1 AW1 najdete zde.

Cílem testu je srovnat obě řešení. A předem musím napsat, že objektivní srovnání není možné. Lze pouze popsat výhody a nevýhody a vlastní postřehy z dvoutýdenního používání. A prohlédněte si (vesměs podvodní) fotografie. Všechny jsou originální.

Základní charakteristiky

Canon PS G1 X Mark II Nikon 1 AW1
velikost /hmotnost 116,3 × 74,0 × 66,2 mm., bez výstupků, 558 g 113,3 × 71,5 × 37,5 mm, bez výstupků, 356 g včetně baterie a paměťové karty (bez objektivu)
velikost čipu/rozlišení 18,7×12,5 mm, 4:3 – 4160 × 3120 (v testu) 13,2 mm x 8.8 mm (Nikon CX) CMOS, 4608×3072 px
LCD 3“, LCD, 1 040 kpx 3“, TFT LCD, 921 kpx

Canon PowerShot G1 X Mark II + WP-DC53

Nikon 1 AW1

Líbil se vám článek?

Pokračovat v sérii

Komentáře

Tento článek nemá žádné komentáře

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Komentáře k článku (0)

Tisknout článek

Tip na článek

ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 7. DÍL
ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 7. DÍL

Sedmý díl no­vého se­ri­álu „Škola barvy od Mi­s­tra Jana Po­hrib­ného“ je vě­no­ván 1. části té­matu „Barva jako sym­bo­lický i lé­čivý ja­zyk“. Cvi­čení: Vy­tvořte kre­a­tivní fo­to­gra­fie, kde klí­čo­vou roli bude hrát šedá (již jako hlavní ná­mět nebo po­zadí), pří­padně v kom­bi­naci s další bar­vou (barvami). Snažte se po­cho­pit, jak dů­le­žitá je právě kom­bi­nace ne­ut­rální barvy a jiné vý­razné barvy, která může být vůči šedé na­prosto mar­gi­nální a přes to jí ne­pře­hléd­neme (prin­cip ba­revné do­mi­nanty).

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

Články v sérii:

Další články ze série
FotoAparát.cz - Instagram