15 let MEGAPIXELU: Příběhy, milníky a především zákazníci

V těchto dnech slaví společnost Megapixel patnácté výročí svého založení. Přestože vznikla v podstatě jako malá „garážová firma“, dokázala si vybudovat silnou pozici na trhu, udržet si ji během několika světových krizí a dnes je tím, kdo udává trend, jak má vypadat moderní a prosperující firma nejen v oblasti foto-video.
Nejsme jen on-line
Megapixel se od svého vzniku zaměřoval především na on-line trh a mnohým zůstává v povědomí, že jde především o přehledný e-shop s rozumnými cenami, který je navíc doslova protkán užitečnými informacemi. V posledních letech ale firma přehodnotila strategii a začala se více soustředit na osobní kontakt se zákazníkem.
Tomáš Matějček, zakladatel a ředitel Megapixelu, při slavnostním otevření velkoformátové prodejny v Praze Holešovicích.
Prodejny, které si zamilujete
V Praze, Brně i Ostravě byly otevřeny nové moderní designové prodejny s tím, že hlavně ta centrální v pražských Holešovicích funguje díky ateliéru s galerií, učebně a kavárně také jako komunitní centrum. Tedy místo, kde se potkávají fotografové, rozšiřují svou výbavu a diskutují o všem tom krásném, co jim fotografie přináší.
Příběh Megapixelu
Mnozí ale neznají příběh Megapixelu a ani to, co významného firmu během uplynulých 15 let potkalo. U zrodu toho všeho stál pan Tomáš Matějček, který v roce 2001 společnost založil, otevřel malou pobočku v centru Prahy a spustil e-shop. To, co následovalo během dalších 15 let, byl doslova jeden velký kolotoč. Vždyť jen počet zaměstnanců vzrostl z původních dvou na současný stav 62 fotografických nadšenců!
Jaké byly nejzajímavější milníky vývoje Megapixelu a jaké hodnoty firma uznává? Podívejte se na krátké video vytvořené při příležitosti 15. výročí.
Navštivte v týdnu od 1. do 6. 8. prodejny Megapixel, kde je v rámci oslav výročí připraven bohatý program workshopů a prezentací. Ke každému nákupu nad 500 Kč obdržíte dárek a navíc můžete využít 15% slevu na všechny tiskové služby.