-
Diskuse ke galeriím |
21
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
6
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Fotoaparáty a fototechnika |
5
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
4
příspěvky za
posledních
30
dnů
-
Fotogalerie |
2
příspěvky za
posledních
30
dnů
Kdo je profesionál? Ten kdo má vzdělání nebo ten kdo dělá líbivé a prodejné fotky a živí se tím? Opak profesionála je amatér?
Kdo je profesionál? Ten kdo má vzdělání nebo ten kdo dělá líbivé a prodejné fotky a živí se tím? Opak profesionála je amatér?
"Kdo je profesionál? Ten kdo má vzdělání nebo ten kdo dělá líbivé a prodejné..." - zobrazit celý komentář
Není to tak dávno, kdy jsem napsala, že jsem amatér a byl mně vysvětlen pojem tohoto slova (parafrázuji) - amatér, kdo se věnuje něčemu ze záliby, ne z povolání, opakem je profesionál. Je ale pravdou, že my používáme tento pojem vztažený k umění vytvořit, spíš než k penězům. Proto jsem pro sebe převzala termín od sportovců „hobík“, který neuráží znalce a více vystihuje to, na co se cítím.
"Kdo je profesionál? Ten kdo má vzdělání nebo ten kdo dělá líbivé a prodejné..." - zobrazit celý komentář
"profesionál" pochází od slova profese. Tj "zaměstnání", práce. Prostě ten, co ho to živí. A jako v jiných profesích, to zároveň nutně neznamená vzdělání,znalost,dovednost,praxi
""profesionál" pochází od slova profese. Tj "zaměstnání", práce. Prostě ten,..." - zobrazit celý komentář
Zajímavé,to co autor napsal v prvých třech řádcích je možné plně podepsat. Tím co napsal v dalších třech řádcích tento dojem ovšem zcela pohnojil. Samozřejmě že profesionál musí mít vzdělání,znalosti a praxi v oboru fotografie a příbuzných oborů,nemusí však být znalcem matematiky ani cizích jazyků ale měl by dobře umět česky aby mohl napsat ke své fotce správný název a popis a nemusel se podepisovat několika tečkami.
"Zajímavé,to co autor napsal v prvých třech řádcích je možné plně podepsat...." - zobrazit celý komentář