Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
2 světlo, moc dlouhý čas, přeexponované..
stejně jako Pavel Ouředník + přepal ve vodě. byl použit pol. filtr?
polarizačný filter som použil
farby, kvalt, prepal
No, tonálně je to fakt světlé, o přepalu bych nemluvil, je to zpěněná voda na dlouhý čas, to ani jinak vyjít nemůže, ale spíš bych se pozastavil nad tím, kam máš zaostřeno. Příště ostři na ten šutrák v LDR, protože když máš ostré popředí, fotka vypadá mnohem lépe. K čemu je detailní kresba ve větvích vzadu, když máš předek totálně mimo DOF? Jinak použítí polarizáku v tomto případě nepomůže vůbec ničemu, snad jen nepatrnému prodloužení expozice. Jeho použití má význam v případě, že v záběru zůstane velký kus tmavé vody a já z ní chci odstranit odlesky a chci ji mít tmavou. Což se tak dělává. Ale u takovéto dlouhé vody, kdy je komplet celá zpěněná do tak velké míry, není polarizák k ničemu. Před třemi týdny jsem fotil na Šumavě Vydru, strávil jsem tam mnoho hodin po kolena ve vodě, někdy až po bůček, tak si to mohu dovolit tvrdit. Nebo ne?
Ještě k tomu polarizáku-záleží na tom, k jakému účelu by byl použit. Osobně ho používám na tyto fotky taky, ale spíš na ostranění odlesků z kamenů, páč právě díky tomu vynikne jejich struktura. Ale z této fotky je patrné, že ho Joska použil úplně jinak, BO šutráky se lesknou jako psí kulky. Jestli jsi měl, kolego Bainare, na mysli tento účel, tak máš, samozřejmě pravdu. Ale je velké dilema, jak polarizák natočit, protože u focení dlouhé vody výsladek vůbec nesouhlasí s tím, co člověk vidí v hledáčku. Jen ty šutry ano.
No, tonálně je to fakt světlé, o přepalu bych nemluvil, je to zpěněná voda na dlouhý čas, to ani jinak vyjít nemůže, ale spíš bych se pozastavil nad tím, kam máš zaostřeno. Příště ostři na ten šutrák v LDR, protože když máš ostré popředí, fotka vypadá mnohem lépe. K čemu je detailní kresba ve větvích vzadu, když máš předek totálně mimo DOF? Jinak použítí polarizáku v tomto případě nepomůže vůbec ničemu, snad jen nepatrnému prodloužení expozice. Jeho použití má význam v případě, že v záběru zůstane velký kus tmavé vody a já z ní chci odstranit odlesky a chci ji mít tmavou. Což se tak dělává. Ale u takovéto dlouhé vody, kdy je komplet celá zpěněná do tak velké míry, není polarizák k ničemu. Před třemi týdny jsem fotil na Šumavě Vydru, strávil jsem tam mnoho hodin po kolena ve vodě, někdy až po bůček, tak si to mohu dovolit tvrdit. Nebo ne?
vše už vystihnul Taffey
díky taffey za rady