Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
co to dělá?
modelka krasna, prevod do CB taky parada a ten bokeh taky vypada vytecne (btw, co je to za sklo?), ale jako celek je to dost zvlastni, ten parat mimo HO a celkova kompo to srazej dost dolu, sorry...
ale asi vis, proc jsi vypnul bodovani, byl by to ctverec jak vysitej... :)
Martin to vystihl
Takové krásné kroužky na pozadí se nepovedou každý den, super.
Ok +
Jj čtverec by se líbil ...chtělo to víc řezat.
Co jste do modelky nalili?Vyraz jak po šesti točených a sedmi panácích:)
mne páči
Jaký čtverec?Zo spodu by to stratilo tú hĺbku a zvrchu bokeh.Tak jaký čtverec?
++
Je super, tak jak je!
zaujalo, ale nevím - jestli líbí, nebo nelíbí :-)
Martin Picka - je to nějaká nesystémová pevná padesátka, možná nějaká manuálně ostřená bez přenosu informací.
No, já bych to viděl trochu jinak než ty, Martine. Modelka se mi nelíbí, je těžce nepřirozená, dokonce z ní necítím ani žádný náznak erotična, což měl být, si myslím, jeden z hlavních důvodů vzniku této fotky. Zajímalo by mě, kolik má roků. Bokeh taky není bůhví jaký, dokonce bych řekl, že je brutální. Správný bokeh má být sametový, kolečko s celoplošně stejnou tonalitou. Tento má brutální světlé ohraničení a to znamená, že to bude nějaké starší sklo, snad setové pevné z nějakého kinofilmového přístroje. Ale to jsou všechno věci, které já, do značné míry, spolknu, přestože je vnímám. Co mi na Liborových fotkách vadí ze všeho nejvíc je, že umísťuje optické těžiště fotky blízko středu. Třeba u fotky "eyes" to sice vnímám, ale jsem ochoten to tolerovat. Ovšem nikoli u "Keroly", tam je ta kompozice totálně brutálně out. Libore, vůbec bych se nebál umístit hlavní motiv třeba do samého rohu fotky a zbytek nechat jen jako nosič prostoru. Ale umísťovat oči doprostřed scény, to je možné jen v nemnoha případech. Jinak to nevypadá dobře.