Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
23čumilů a opět nikdo ani muk
tak zas budu první no
trochu mi táhne oči neupravený límeček (ty víš o čem mluvím i když už to není to u krku)
na druhé fotce si říkám jestli ten kousek zdi jo nebo ne a taky mi tam připadá tak trochu za trest jako že ji to nebaví ale prachy dostane tak to tam odstojí
takže první 5
druhá 3
tady škoda toho umělýho světla z leva... to mi tam nějak vadí, na pravym bych se asi zbavil té zdi
zas tak hrozný to nevidim na 4ku... beru to jako "drobné vady" :-)
modelka ++
Líbí
pěkná modelka.S tim límečkem taky žádná sláva, ale fotka u mně takový průměr v levo za t3 v pravo 2 používaš slunečni clonu nebo to cvakáš jak se ti zrovna chce.?
tvl límeček...to je zas cintát...
když už softuješ tak ať to má trochu reality. Například pokožku,pleť sežehlíš, zbluruješ a nedodáš strukturu pleti, kdo ti brání aby sis ji nechal ve vrstvě v high pass.Necháš tvrdej stín od nosu a všude jinde dáváš měkký přechody světla, to mě pos...
Oči vytáhneš do nepřirozena a nenecháš tam přechod do stínu, rty to samé. Pak vemeš lens flare a flákneš ho jen aby to mělo efekt externího záblesku či odrazu světla či co?, Navíc na levé fotce to je celkem humus, trochu reality když už odraz světla či přesvícení. Na paži se ti to saturuje a přechod barev se snižuje díky tomu, žes zatáhnul za křivky v portreituru, tím se ti sníží přechod a vzniká mapování. A poslední tečka, odraz efektu objetivu při protisvětle nevzniká odrazem od stěny viz. pravá fotka. (aspon jsi to mohl vymazat, aspon tu modrou tečku, nebo si vybrat jinej průměr, máš jich tam na výběr víc, nebo to udělat ručně, je to pracnější ale reálnější.
ok