Nemůžete komentovat. Nejste přihlášen(a).
Póza taká okukaná. V tomto prípade vyhráva stále čb prevedenie nad obsahom. Samozrejme, slečna za to stojí, to hej ;)
to si kde nasiel? :o)
Tak tak CuLo ...
A taketo v lese rastu ;)
:)
kráása, magický les. Kde to jeeeee!? (:
... pohozená lesní panna ...
nějak jde mimo mě
myslím ta fotka, ne ta panna (? :-))
líbí - já najdu vždy jen houby a někdy ani to ne :)
To je jako z Tatranského pastorale z Majora Zemana. Chybí černá i bílá. Je to tonálně plytké. Vlastně ne, černá tam je. Na tom rámečku. Ostrost nikde. No, nejsem si jist, zda má smysl pracovat s mokrým procesem, pokud by měly být výsledky takové. Ten dodatek jména je naprosto přesný.
Taffey, posli mi prosim na mail, jak by se ti to libilo ;)
pěkná, škoda jí pro Reflex ;)
Pro tuto kompozici bych asi nízkou hloubku ostrosti nevolil. A taky pořád čekám, kdy se skulí z kopce.
podobné fotky nie sú práve moja šálka kávy a komnetovať komentáre sa vraj nepatrí, ale seriem na to, ide predsa o diskusiu.
K tomu čo píše Taffey, majora Zemana napozeraného nemám ( a nemám ani v pláne to nejak dobiehať) takže neviem presne čosa touto poznámkou myslelo. Ale k tomu zvyšku. "Ostrost nikde" - pozeráme obaja na to isté? Vzhľadom k tomu, že pozeráme na zmenšenú fotku na webe (a nie na print, ktorý sa drží v rukách) tvrdenie, že ostrost nikde, sa mi zdá značne prehnané. Možno nie je dokonalá, ale mne príde každopádne dostatočná. Z daného webového rozlíšenia fakt nedokážem posúdiť, či je fotka v reále "dokonale ostrá" alebo nie, či utrpel obraz pri zmenšovaní a nebolo následne doostrené alebo niečo iné.
K tonalite, áno, tiež by som asi prijal (veľmi) mierne kontrastnejšie prevedenie, čiernu čiernejšiu a bielu bielejšiu (niečo ako Lanza a Vanish, alebo tak). Najmä viac "bielej" by mi sedelo. Ale rozvádzať úvahy o tom, či má zmysel pracovať s mokrým procesom, sa mi zdá byť kus za hranicou. Tonalitu tejto fotky vidím skôr ako autorský zámer než diletantské spracovanie, ale to už je predsa len otázka skôr na autora.
Poznámka o dodatku mena autora. Ako sa vidí autor je na ňom. Ja tiež o sebe rád vravím, že si len tak "cvakám". Ale všetci asi chápeme, že je rozdiel cvakať a cvakať. Mne táto fotka zas ako úplný cvak ( bez rozmyslu namier a cvakni) nepríde. Diagonálna kompozícia síce nie je nič prevratné, ale je použitie na daný motív sa priam pýta a celkom rozumiem tomu, prečo autor komponoval tak ako komponoval. Zároveň ma v obraze nič neruší a neodvádza zbytočne pozornosť. Čo môže byť buď tým, že tam nikde nič v blízkom ani vzdialenom okolí nebolo, alebo ( a to sa mi zdá pravdepodobnejšie) to autor z obrazu vylúčil. Inak povedané, iba necvakal.
Mne sa zdá, že je žienka veľmi ostrá, a je tam aj dokonca biela, v rámiku.
Nechápem reakcie navážajúce sa do tohto diela. To bude spôsobené tým, že digitál všetko urobí sám, ovšem kým je v suchom procese ;)
mě se to líbí, rozhodně lepší než profesionální žehličky z Hvaru
Žehličky z Hvaru - dobrý postřeh :-)
Snímku škodí místní webová prezentace, taky mi nesedí uspořádání dlaně levé ruky (palec), ale jinak mi fotografie funguje (i když akty mě převážně nechávají chladným..o))
+
nejen modelka krásná, ale líbí se mi docela i fotka. Ostrá bude dost si myslím, problém je v tom, že soubor má jen 50 kB. U 50 kB při tomto rozlišení jdou detaily do háje.
Schválně jsem si odřízl rámeček. Černá tam je, bílá a svétlé tóny šedivé schází. Palec je možná pro někoho nepodstatný detail, ale mně to trochu vadí. Jestli je póza okoukaná nebo není, to nevím. Já myslím, že okoukané už jsou prakticky úplně všechny. Důležité je jestli se to vyfotí dobře nebo špatně.
Poladit tonálně a bude to dost dobré, si myslím.