Test CANON PowerShot G6

Fotoaparát CANON PowerShot G6 pokračuje v úspěšné řadě kompaktních, digitálních, poloprofesionálních Canonů „Géček“. Technická specifikace a naše zkušenosti získané během redakčního testu naznačují, že ani G6 nebude rozhodně dělat Canonu ostudu.

Testovací snímky a podmínky

Testování jsem prováděl jako obvykle nafotografováním snímků v interiéru i exteriéru, otestováním práce CANON PS G6 s bleskem a při makrosnímcích. Objektiv má velmi malé soudkovité zkreslení v širokoúhlém nastavení, v teleoblasti není zkreslení vidět, viz ukázky.

35mm 140mm
Blesk 35 mm Blesk 140 mm
Zkreslení 140 mm Zkreslení 35 mm
Výřez z testovacího obrazce
Digitálně 560mm Bára
Noční snímek Noční snímek
Normální barevnost Zvýšená saturace
Černobíle Sepie
Měkká kresba Uživatelsky nastaveno
 ISO 50, šum  ISO 100, šum
 ISO 200, šum  ISO 400, šum
Makro1 35mm Makro2 140mm
Panorama Makro3
Makro4 Makro5
Makro6 Makro7
Protisvětlo Protisvětlo
Krajina1 Krajina2
Směs barev Převládající barva

Závěr

Jde o další fotoaparát z osvědčené řady CANON G… Přes to, poněkud nelogické označení G6 u 7,1 MB fotoaparátu, je to opět výborný přístroj se širokým využitím, značně rozšiřující možnosti předchozích „géček“. Optice nelze téměř nic vytknout, CCD čip s procesorem DIGIC je již klasická kombinace. Pro fotografa, který bohatý balík funkcí G6 využije je to dobrá volba jak do ateliéru, tak do exteriéru. Pozici na trhu Canonu PS G6 určí především cenová politika s přihlédnutím na stále klesající ceny digitálních zrcadlovek.

Klady Zápory
Objektiv, zpracování obrazu Umístění křížového voliče
Rozlišení, RAW, video 640×480 Malá CF karta ve výbavě
Výbava
Možnosti AF

Děkujeme společnosti Canon za zápůjčku fotoaparátu za účelem tohoto redakčního testu.

Líbil se vám článek?

Komentáře

Tento článek nemá žádné komentáře

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Komentáře k článku (0)

Tisknout článek

Tip na článek

ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 7. DÍL
ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 7. DÍL

Sedmý díl no­vého se­ri­álu „Škola barvy od Mi­s­tra Jana Po­hrib­ného“ je vě­no­ván 1. části té­matu „Barva jako sym­bo­lický i lé­čivý ja­zyk“. Cvi­čení: Vy­tvořte kre­a­tivní fo­to­gra­fie, kde klí­čo­vou roli bude hrát šedá (již jako hlavní ná­mět nebo po­zadí), pří­padně v kom­bi­naci s další bar­vou (barvami). Snažte se po­cho­pit, jak dů­le­žitá je právě kom­bi­nace ne­ut­rální barvy a jiné vý­razné barvy, která může být vůči šedé na­prosto mar­gi­nální a přes to jí ne­pře­hléd­neme (prin­cip ba­revné do­mi­nanty).

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

FotoAparát.cz - Instagram