Test fotoaparátu Canon EOS 7D Mark II

EOS 7D Mk.II má být vlajkovou lodí Canon mezi zrcadlovkami s APS-C snímačem. A v některých ohledech jí opravdu je. Ovšem není tomu jako před pěti lety, kdy měl 7D vše co 50D a ještě lepší. 7D mkII míří tak trochu svým vlastním směrem a od desítkové řady se mírně distancuje. Spíš než co jiného navazuje právě na původní 7D.

Ukázkové fotografie

Následující fotografie byly, není-li uvedeno jinak, pořízeny ve výchozím nastavení jako JPG nejvyšší kvality. Každá fotografie je k dispozici v originálním rozlišení s plným EXIF.

EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 24.00 mm, ISO800, F11, 1/40 s, exp. 0, WB Automatické
EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 105.00 mm, ISO100, F8.0, 1/200 s, exp. +2/3, WB Automatické EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 105.00 mm, ISO12800, F8.0, 1/100 s, exp. 0, WB Automatické
EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 24.00 mm, ISO16000, F11, 1/8000 s, exp. 0, WB Automatické EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 24.00 mm, ISO6400, F8.0, 1/40 s, exp. 0, WB Automatické
EF-S24mm f/2.8 STM, 24.00 mm, ISO100, F8.0, 1/640 s, exp. -1, WB Automatické EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 32.00 mm, ISO800, F8.0, 1/500 s, exp. 0, WB Automatické
EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 24.00 mm, ISO800, F8.0, 1/320 s, exp. 0, WB Automatické
EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 24.00 mm, ISO400, F8.0, 1/400 s, exp. 0, WB Automatické EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 24.00 mm, ISO1600, F11, 1/1000 s, exp. 0, WB Automatické
EF-S24mm f/2.8 STM, 24.00 mm, ISO100, F8.0, 1/250 s, exp. 0, WB Automatické
EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 77.00 mm, ISO100, F7.1, 1/200 s, exp. +1, WB Automatické EF24-105mm f/3.5-5.6 IS STM, 24.00 mm, ISO800, F8.0, 1/320 s, exp. 0, WB Automatické

Závěrem

Canon EOS 7D Mk. II je důstojným nástupcem původního 7D. Nemá sice dotykový displej (bez toho se žít dá) ani wifi (to je trochu škoda), ale zato nabízí řadu užitečných funkcí a hlavně neuvěřitelné možnosti nastavení a přizpůsobení ovládání. 7D Mk. II je prostě pracovní nástroj ve formátu APS-C se všemi výhodami (AF pro video, pokrytí AF body, rychlost…) i nevýhodami (není to fullframe) z toho plynoucími. Kdy se tedy vyplatí o 7D Mk. II uvažovat? Například pokud máte 7D a chcete nový fotoaparát, pokud chcete rychlý fotoaparát třeba pro sportovní fotografii za rozumnou cenu, nebo pokud se kromě fotografie věnujete i natáčení videa.

Klady Zápory
Autofocus Nevýklopný a nedotykový displej
Rychlost Chybí Wi-Fi
Možnosti nastavení Vyšší cena
Ergonomie, ovládání
Konstrukční kvalita
GPS

Zpět na první stranu
Zpět na druhou stranu
Zpět na začátek stránky

Přečtěte si i náš přehledný článek o nejlepších zrcadlovkách, které jsou právě na trhu. Naleznete v něm zajímavé tipy a možnosti výběru, o kterých jste ani nemuseli uvažovat. Můžete se podívat i na další recenze zrcadlovek.

Líbil se vám článek?

Komentáře

Zobrazit diskusi ke článku ve fóru
  • Feanor
    Feanor
    17.01.2015 21:39

    Výborná recenze.
    Líbí se mi, jakou pozornost autor věnuje detailnímu rozboru použitých technologií, zejména širokým možnostem nastavení autofokusu nebo ISO.
    Zajímavé jsou pro mě i poznatky o GPS a videu.
    Nechybějí ani subjektivní postřehy ohledně ovládacích prvků, co by si autor přál příště vylepšit atd.
    Opravdu, takto si představuji že by měla recenze fotoaparátu vypadat.
    Děkuji.

  • Andrej Macenauer
    Andrej Macenauer
    18.01.2015 18:47

    Diky CF kartě je jasné, že tenhle foťák vidí Canon jako profi třídu. Jsem rád, že vestavěná GPS se stává standardem. Ukazuje to směr pro Canon 5D Mark IV ve full framu. Také díky za výbornou recenzi.

Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen.

Obsah článku

Komentáře k článku (2)

Tisknout článek

Tip na článek

ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 7. DÍL
ŠKOLA BARVY JANA POHRIBNÉHO, 7. DÍL

Sedmý díl no­vého se­ri­álu „Škola barvy od Mi­s­tra Jana Po­hrib­ného“ je vě­no­ván 1. části té­matu „Barva jako sym­bo­lický i lé­čivý ja­zyk“. Cvi­čení: Vy­tvořte kre­a­tivní fo­to­gra­fie, kde klí­čo­vou roli bude hrát šedá (již jako hlavní ná­mět nebo po­zadí), pří­padně v kom­bi­naci s další bar­vou (barvami). Snažte se po­cho­pit, jak dů­le­žitá je právě kom­bi­nace ne­ut­rální barvy a jiné vý­razné barvy, která může být vůči šedé na­prosto mar­gi­nální a přes to jí ne­pře­hléd­neme (prin­cip ba­revné do­mi­nanty).

Doporučujeme

Nejčtenější články

Nejčtenější fototesty

FotoAparát.cz - Instagram