-
Diskuse ke galeriím |
16
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke galeriím |
12
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Dotazy a připomínky |
9
příspěvků za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke galeriím |
2
příspěvky za
posledních
30
dnů
-
Diskuse ke článkům |
1
příspěvek za
posledních
30
dnů
ahoj kolegové,
píši sem už mírně zoufalá. Jsem svatební fotografka, zatím používám Canon 5D mark I. Osvědčil se mi, je spolehlivý, ostří v pohodě. Jediná drobnost je problém s šumem, začíná šumět už na iso 400 a to zejména ve stínech na červených věcech (hlavně tvář). Tento problém už vyřešil blesk. Jako svatební fotograf samozřejmě musím mít záložní fotoaparát, zatím mám Canon 350D, to je ale amatérská řada a na náročné podmínky nestačí.
Rozhodla jsem se proto, že koupím záložní fotoaparát minimálně stejně dobrý jako ja 5D mark I, samozřejmě z druhé ruky, protože na nový bych opravdu neměla. Zjistila jsem, že jeden z nejlepších co se týče poměru cena/kvalita je Canon 5D mark II, který je podobný mark I, ale vyřešili už problémy s šuměním při vyšším iso. Dala jsem tedy inzerát a stále dokola se mi ozývají podvodníci (zejména ze Slovenska). Jeden přestal odpovídat, jakmile jsem se zeptala na jeho jméno, druhý také trochu mlží a hlavně o něm v diskusi píšou negativně, že je velmi arogantní. A také spousta reakcí ze zahraničí přeložena google překladačem do češtiny.
Říkám si, že bych měla hledat i jiné fotoaparáty, ale z řady Canonu je vše buď nad 50 táců, nebo je horší než moje mark I. Napadlo mě, jestli tady o nějaké řadě z Canon nevíte, jestli je dobrá. Já o technice až tak nečtu, baví mě prostě fotit, takže toho o tom moc nevím.
Díky předem za postřehy!
Pokud ti jde o šum, tak je v tomto směru perfektní volbou Canon 6D.
Na vyšší ISO je dokonce lepší než 5D Mark 3.
Koukni na bazar paladix.cz, zajímavé je třeba toto
http://www.paladix.cz/bazar/index.php?adid=374820
projeď si to celé
http://www.paladix.cz/bazar/index.php?badt=1&bmid=1&btid=15&bloc=&dsw=&q=&wq=&uid=0