Téma dne "ZÁTIŠÍ" - čtvrtek 4.7.

  • MSD
    MSD
    09.07.2024 14:50
    Reaguje na casablanca 09.07.2024 12:09:

    "Nevím, co Tě opravňuje k takovému tvrzení. Nejsem vztahovačná a kritice se..." - zobrazit celý komentář

    Prosím, opravdu prosím, mohla bys mi vysvětlit, jak to, že odmítáš E.B.Eho (dále jen jeho, ho, němu a tak; E.B.E se mi špatně píše - a tímto se mu za to rovněž omlouvám :-)) komentáře kvůli tom, že nevystavuje jedinou fotku? Nechápu souvislost! Nechci se tě dotknout, ale vážně tomu nerozumím. On ti jen komentuje tvoji fotku! Podle mého názoru nejobjektivněji tady! Neopisuješ ten argument od zdejších velikánů, aby sis zdůvodnila, proč dát kritika na BL?
    Měl tady vystavené fotografie, podle mně lehčí nadprůměr, (ale já jsem přísný :-)) Do kolen bys z nich nešla :-) Já se nabubřele považuji za průměrného amatéra, ale na FA jsem přišel jako úplný začátečník. Taky mě štvala jeho kritika. Ale vždycky mi něco dala! Především díky němu jsem se posouval.
    Můžeme si tady jen pochlebovat a udělat z FA Facebook. Ale já bych byl raději, kdyby to byl slušný fotoportál :-)
    Dobré světlo :-)

  • Rumovník Pravý
    Rumovník Pravý
    09.07.2024 17:05
    Reaguje na MSD 09.07.2024 14:50:

    "Prosím, opravdu prosím, mohla bys mi vysvětlit, jak to, že odmítáš E.B.Eho ..." - zobrazit celý komentář

    Mno, myslím ,že bys svou opičí lásku k výše zmíněnému neměl tak vehementně a opakovaně dávat najevo. Tak trochu mi připomínáš psíka, lízajíciho ruku svému pánečkovi

  • MSD
    MSD
    09.07.2024 17:40
    Reaguje na Rumovník Pravý 09.07.2024 17:05:

    "Mno, myslím ,že bys svou opičí lásku k výše zmíněnému neměl tak vehementně..." - zobrazit celý komentář